Logo

ДО КІНЦЯ КАТАЛОГУ 14

ЯК РОЗМІСТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ
  • Через Інтернет20180206vSF6bYFffF6XCJIR a6X3c
  • Через SMS
  • З доставкою на Нову Пошту
  • Зміна адреси доставки
  • Зміна отримувача замовлення
  • Активація рахунку нового Представника
  • Вартість доставки усіх типів замовлень

 

Де б Ви не знаходились, компанія Avon запропонує Вам найзручніший спосіб для розміщення замовлення. Якщо Ви в дорозі — скористайтесь послугою розміщення замовлення за допомогою СМС. Якщо ж Ви шанувальник Інтернету — тоді Вам буде цікаво познайомитись з новітніми технологіями для розміщення замовлення, що пропонує сайт Компанії my.avon.ua. З інструкціями і особливостями розміщення замовлення, що пропонує Компанія, Ви можете познайомитись в цьому розділі. Оберіть той тип замовлення, що підходить саме ВАМ!

 

ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТУ



 

ЗА ДОПОМОГОЮ SMS

Відправте регулярне замовлення за допомогою SMS! Це просто: досить мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі і відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!
Це зручно: якщо у Вас немає доступу в Інтернет, або Ви знаходитесь у відпустці, Ви завжди можете скористатися даним сервісом і розмістити замовлення.
Це недорого: Вартість SMS для абонентів мережі ПрАТ «Київстар» становить 0,60 грн., ТОВ «лайфселл» (lifecell) становить 0,94 грн., ПрАТ «МТС Україна» (МТС та Vodafone) – 0,94 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Зверніть УВАГУ! Відправити SMS замовлення можна тільки на свій персональний номер рахунку і тільки з номера мобільного телефону, який зареєстровано в Компанії. Якщо Ви зареєстровані на сайті my.avon.ua, Ви можете перевірити або змінити номер мобільного телефону в розділі «Мій офіс/Моя особиста інформація», поле «Мобільний телефон».

Як відправити SMS замовлення
Всі складові простого SMS замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:
Приклад:

ZR — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.
Номер Кампанії — позначаеться однозначним (без нулів) або двозначним числом.
Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).
Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).
Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр
Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).
SMS замовлення необхідно відправляти на номер 4111.

Довжина повідомлення для національних операторів, окрім МТС необмежена.
Для абонентів МТС довжина повідомлення залишається 160 знаків. Якщо довжина замовлення перевищує 160 максимально допустимих для СМС-повідомлення знаків, необхідно розбити замовлення на декілька та набрати його кількома oкремими повідомленнями, кожне з яких містить тип замовлення, номер Кампанії і особовий рахунок та кількість клієнтів.

Зверніть УВАГУ!:

  • Навіть якщо можливості Вашого телефону дозволяють відправляти більш довгі повідомлення, нашою системою вони поки що прочитані не будуть. Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно розділяти у цій Кампанії не більше 160 знаків кожне.
  • Замовлення відправлене за допомогою SMS, буде опрацьовано як регулярне замовлення. Вам обов’язково має надійти підтвердження на Ваш мобільний номер телефону у вигляді SMS повідомлення
  • Останній день розміщення замовлення на третьому тижні Кампанії – згідно графіку району структури.
  • При розміщенні SMS замовлення не ставте в повідомлення ком, крапок та інших знаків пунктуації.
  • Розміщення СМС замовлення можливо лише після надання згоди щодо обробки та використання персональних даних. Надати таку згоду на персональній сторінці потрібно не менш, ніж за ТРИ години до розміщення замовлення.

 

 

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ З ДОСТАВКОЮ НА НОВУ ПОШТУ

Ваше замовлення чекає на Вас в найближчому відділенні «Нової пошти» зі зручним графіком роботи!
Зверніть увагу:

  • Послуга отримання замовлення Нова Пошта доступна для нових Представників, які розміщують своє перше замовлення. Вартість доставки першого замовлення 15 грн. 
  • Послуга доступна тільки для зареєстрованих в AVON-Mobile, тому що СМС з номером експрес-накладної надається лише на номер AVON-Mobile, який зареєстровано по Рахунку Представника не пізніше, ніж за добу до початку розміщення замовлення!
  • Вартість послуги доставки у відділення Нової Пошти складає лише 30грн за замовлення!
    Зверніть увагу! Плата за замовлення до 550 грн за цінами каталогу складе 55грн: 25 грн за обробку маленького замовлення та 30 грн за доставку.

Зробити замовлення з доставкою у відділення Нової Пошти швидко та зручно:

При розміщенні замовлення оберіть тип «Нова пошта»/Поштомат»:

На останньому етапі замовлення через функцію вибору тимчасової адреси доставки та/або отримувача оберіть відділення «Нової пошти», де Ви бажаєте отримати замовлення:

На сторінці «Адреса доставки» оберіть зручне для Вас відділення Нової Пошти.
Також Ви можете вказати іншого отримувача Вашого замовлення.

Зверніть увагу! Введіть через пробіл тільки ім’я та прізвище отримувача українською мовою. Якщо в цьому полі будуть інші символи (цифри, латинські літери, розділові знаки тощо) система не розпізнає такий запис і отримати замовлення зможе тільки Представник особисто.
Також переконайтесь що введені дані отримувача співпадають з документом, що посвідчує особу!

Натиснувши «Обрати адресу», Ви повертаєтесь на сторінку з замовленням, де маєте побачити адресу та отримувача (якщо вказували):

Щойно Ваше замовлення буде доставлено у відділення Нової пошти, Ви отримаєте СМС-повідомлення з номером експрес-накладної для його отримання.

1. У СМС- повідомленні буде вказано:

  • Номер експрес-накладної для отримання замовлення у відділенні Нової пошти.
    Відправник.
  • Номер та адреса відділення, яке Ви обрали при замовленні.


Приклад СМС-повідомлення: «Otrymaite vidpravlennia (xxxxxxxxxxxx) vid Avon u viddilenni xxx (адреса)»

2. Для отримання замовлення у відділенні Нової пошти, надайте номер експрес-накладної та документ, що посвідчує особу отримувача, відповідному працівнику відділення.
3. Отримайте посилку!

За наступними посиланнями Ви знайдете більш детальну инструкцію з розміщення замовлення з доставкою на Нову Пошту.
Після опрацювання замовлення з питаннями щодо наявності замовлення у відділенні, повторного надсилання номеру експрес-накладної тощо, необхідно звертатися до телефонної служби постачальника: 0 800 500 609.

 

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ З ДОСТАВКОЮ НА ПОШТОМАТ/ПОШТОМАТ ПРИВАТБАНКУ

Шановні Представники!
Доставка замовлень в поштомати працює та становиться ще зручнішою!Вартість послуги ЗМЕНШЕНО, а список адрес ЗБІЛЬШЕНО!
Отримання замовлень Avon в поштоматах — це додаткові зручності:

  • Швидка доставка
  • Отримання у будь-який час
  • Відсутність черг та формальностей
  • Зручне розташування, яке завжди по дорозі

Отримання експрес-замовлень можливо через мережу поштоматів ПриватБанку. Вартість послуги з 01.01.2018 складає лише 20 грн за замовлення!
Зверніть увагу! Плата за замовлення до 449,99 грн за цінами каталогу складе 45 грн: 25 грн за обробку маленького замовлення та 7 грн за доставку.
Послуга доступна Представникам, які зареєстровані в послузі Avon Mobile не пізніше, ніж за добу до початку розміщення замовлення, оскільки пароль, по якому можна отримати замовлення буде відіслано на унікальний номер телефону Avon Mobile.

Зверніть увагу! Послуга отримання замовлення через мережу поштоматів ПриватБанку недоступна для нових Представників, які розміщують своє перше замовлення.

 

За наступними посиланнями Ви знайдете:

 

 

ЗМІНА АДРЕСИ ДОСТАВКИ

  • Перед тим, як змінити адресу доставки, перевірте, чи немає невідправленого замовлення на Вашій персональній сторінці. Невідправлене замовлення необхідно видалити. Інформація про невідправлене замовлення відображається у вікні «Замовлення»:

  • Новий сервіс 24 години на добу! Зміна адреси доставки самостійно

З 23 квітня 2013 ви зможете самостійно змінити адресу доставки на персональній сторінці! Більше не потрібно писати запит на зміну через розділ «Зв’яжіться з нами».

Для зміни адреси доставки:

Зайдіть в меню «Мій офіс», розділ «Моя особиста інформація»:

 

Оберіть індекс поштового відділення «Регулярної» чи «Експрес» доставки із запропонованого переліку переходом за лінком «Доступні поштові відділення»:

 

Натисніть «Запит змін»:

 

Введіть індекс потрібного поштового відділення:

 

Натисніть «Відправити запрос змін»:

 

Впевніться, що запит відправлено.
Після підтвердження змін з’явиться фраза: «Ваш запрос надіслано у компанію»:

 

ВАЖЛИВО!

  • Перед тим, як змінити адресу доставки, перевірте, чи немає невідправленого замовлення на Вашій персональній сторінці. Невідправлене замовлення необхідно видалити. Інформація про невідправлене замовлення відображається у вікні «Замовлення»:

  • Адресу доставки необхідно змінити не пізніше, ніж за 3 години до розміщення замовлення!
  • До оформлення замовлення необхідно перевірити перевод на нову адресу доставки через меню «Мій офіс», розділ «Моя особиста інформація».
  • Перед відправленням замовлення впевніться, що адресу доставки змінено на нову.
  • Кількість змін адрес доставки протягом Кампанії не обмежується.
  • Якщо Вас підключено до послуги Avon Mobile, протягом 30 хвилин Вам буде надіслано СМС-повідомлення на мобільний телефон про результат зміни адреси доставки.
  • При надходженні документів Нового Представника до компанії індекс доставки змінюватися не буде.


Якщо індекс доставки, вказаний в документах, відрізняється від індекса, вказаного на персональній сторінці Представника, замовлення буде доставлено по індексу поштового відділення, вказаного на сайті.

Приємних вам покупок!

 

ЗМІНА ОТРИМУВАЧА ЗАМОВЛЕННЯ 

Для зміни одержувача, у розділі «Доставка і оплата» на четвертому кроці замовлення перейдіть за посиланням «Призначити»:

У новому вікні введіть ім'я та прізвище одержувача замовлення та натисніть «ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ»
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Введіть через пробіл тільки ім’я та прізвище отримувача українською мовою. Якщо в цьому полі будуть інші символи (цифри, латинські літери, розділові знаки тощо) система не розпізнає такий запис і отримати замовлення зможе тільки Представник особисто.
Після цього сторінка оновиться і у підрозділі "Змінити отримувача" буде відображатися ім'я та прізвище отримувача замовлення.
Також Ви побачите ім’я та прізвище отримувача на останній, підсумковій сторінці.
Тепер право отримати Ваше замовлення є і у Вас, і у Вашої довіреної особи!

 

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
Зверніть увагу!
З 09 липня 2018 року вартість доставки першого замовлення Нового Представника через відділення «Нова Пошта» - 15 грн
Вартість доставки інших замовлень через відділення «Нова Пошта» - 30 грн.
Вартість доставки усіх типів замовлень становить:
zmina dostavky

 

АВТОМАТИЧНЕ ІНВОЙСУВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ

За кожну одиницю друкованої продукції, що автоматично вкладається у Ваше замовлення, з Вашого рахунку буде автоматично списуватись від 0,2 грн. до 6 грн. В одному замовленні ця сума не може перевищувати 13,7 грн. Вартість друкованої продукції, що автоматично вкладається у замовлення:

  • Каталог - 8 грн
  • Флаєр "Розпродаж" - 1,5 грн
  • Сезонний додаток до каталогу - 1,5 грн
  • Лого - флаєр- 1,5 грн

Якщо Ви не бажаєте отримувати дані друковані матеріли, Ви маєте змогу зателефонувати в контакт-центр AVON за номером (044) 230-36-36 і відмовитись від даної послуги.